Notícies
10 de març del 2021
El Govern català confia que el confinament comarcal es podrà aixecar aviat
La portaveu del Govern, Meritxell Budó, obre la porta a què la gent pugui entrar i sortir de Catalunya per visitar familiars o persones properes
La portaveu del Govern i consellera de presidència, Meritxell Budó, confia que el confinament comarcal es podrà aixecar aviat. En aquest sentit, ha dit que s'estan estudiant les dades i que a finals d'aquesta setmana es decidirà si es poden seguir relaxant mesures. Tot dependrà de l'evolució epidemiològica, que de moment va en la bona línia. Budó afirma que, si es manté aquesta tendència, aviat es podrà ampliar la mobilitat.

De cara a Setmana Santa, la consellera Meritxell Budó, ha obert la porta a què la gent pugui entrar i sortir de Catalunya sempre que sigui "per visitar familiars i persones properes", com es va fer durant Nadal". La decisió, però, encara està en estudi.
Meritxell Budó, consellera de presidència i portaveu del Govern
Social
Et recomanem
25a Nit de Bruixes
27 i 28 de juny a la Vila Closa i voltants
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Visita guiada a la desembocadura del riu Gaià
29 de juny a les 11h des del Club Marítim Altafulla
Reserves a: 655 486 115 i joan@hortdelasinia.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla