Notícies
Foto: Generalitat de Catalunya
15 de desembre del 2021
El Govern català descarta aplicar noves restriccions abans de Nadal
L'executiu reconeix que les dades són pèssimes i empitjoraran en dues setmanes, i demana minimitzar la interacció social i complir les mesures vigents
El Govern català ha descartat, de moment, aplicar noves restriccions abans de Nadal, malgrat l'empitjorament general de la situació sanitària al país.

En la roda de premsa posterior al Consell Executiu, la portaveu del Govern Patrícia Plaja ha dit que les darreres dades són pèssimes i que es preveu que empitjorin encara més durant les pròximes dues setmanes. Així i tot, diu que l'executiu no contempla, ara per ara, aplicar més mesures, més enllà de les que ja hi ha vigents.

En aquesta crida a la responsabilitat col·lectiva, el Govern català demana minimitzar la interacció social i complir amb les restriccions actuals.
Patrícia Plaja, portaveu del Govern
Social
Et recomanem
Altafujazz: Nando Picó Quintet
7 de febrer a les 20h a La Violeta
Organitza: OilJazz
Carnaval d'Altafulla
Del dijous 12 al dimecres 18 de febrer
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla