Notícies
Foto: Arxiu
31 de gener del 2022
El Govern català destinarà 1,5 MEUR al desplegament del programa Temps per Cures al Camp de Tarragona
El projecte està pensat per permetre la conciliació a les dones i garantir les cures als infants de zero a catorze anys
El Govern català destinarà 1,5 MEUR al desplegament del programa Temps per Cures al Camp de Tarragona. Ho ha anunciat la consellera d’Igualtat i Feminismes, Tània Verge, en una visita a la Selva del Camp.

Aquest programa està pensat per permetre la conciliació a les dones i garantir les cures als infants de zero a catorze anys. Els ajuts es destinaran a cobrir cures a domicili i en serveis públics, com casals o ludoteques. També permetran donar cobertura a períodes sense escola, com Setmana Santa i Nadal.

Tarragona rebrà 365.000 euros, Reus 300.000 Reus i Valls 70.000 euros. En el cas de municipis petits, els Consells Comarcals seran els encarregats de gestionar els ajuts.
La consellera Tània Verge ha explicat que el programa neix amb vocació universal, però que es donarà prioritat a les dones en situació més vulnerable.

Verge ha explicat també que s’establirà una nova acreditació professional, per a les dones que s’encarreguen d’aquestes feines, molt feminitzades i precàries, perquè puguin accedir a millors contractes i condicions laborals.
Tània Verge, consellera d'Igualtat i Feminismes
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla