Notícies
Foto: ACN
25 de novembre del 2020
El Govern català es mostra obert a modificar el toc de queda el 24 i 31 de desembre, si les dades epidemiològiques ho permeten
L’executiu català participa avui en la reunió del Consell Interterritorial de Salut per escoltar les propostes que s’hi plantegin
El Govern de la Generalitat de Catalunya no renuncia a la possibilitat de modificar el toc de queda el 24 i 31 de desembre, sempre que les dades epidemiològiques ho permetin. Així ho ha reconegut aquest dimarts la consellera de Presidència i portaveu, Meritxell Budó, en resposta a l’executiu espanyol, que preveu traslladar aquesta proposta al Consell Interterritorial de Salut.

Budó ha remarcat que el Govern és conscient a la importància d’aquestes dates, però que la flexibilització estarà oberta a l’evolució de la pandèmia.

La consellera de Presidència i portaveu també ha dit que el Govern assistirà aquest dimecres a la reunió del Consell Interterritorial de Salut i que escoltarà les propostes que s’hi plantegin. Ara bé, ha deixat clar que les decisions sobre les mesures per combatre la Covid-19 es prendran des de la Generalitat.
Meritxell Budó, portaveu del Govern
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla