Notícies
Foto: ACN
25 de novembre del 2020
El Govern català es mostra obert a modificar el toc de queda el 24 i 31 de desembre, si les dades epidemiològiques ho permeten
L’executiu català participa avui en la reunió del Consell Interterritorial de Salut per escoltar les propostes que s’hi plantegin
El Govern de la Generalitat de Catalunya no renuncia a la possibilitat de modificar el toc de queda el 24 i 31 de desembre, sempre que les dades epidemiològiques ho permetin. Així ho ha reconegut aquest dimarts la consellera de Presidència i portaveu, Meritxell Budó, en resposta a l’executiu espanyol, que preveu traslladar aquesta proposta al Consell Interterritorial de Salut.

Budó ha remarcat que el Govern és conscient a la importància d’aquestes dates, però que la flexibilització estarà oberta a l’evolució de la pandèmia.

La consellera de Presidència i portaveu també ha dit que el Govern assistirà aquest dimecres a la reunió del Consell Interterritorial de Salut i que escoltarà les propostes que s’hi plantegin. Ara bé, ha deixat clar que les decisions sobre les mesures per combatre la Covid-19 es prendran des de la Generalitat.
Meritxell Budó, portaveu del Govern
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla