Notícies
Foto: listarojapatrimonio.org
03 de novembre del 2021
El Govern català estudia el cost de la rehabilitació de la Tabacalera per instal·lar-hi la Ciutat Judicial
El motiu respon a les possibilitats que ofereix aquest edifici
La Generalitat de Catalunya estudia quant costaria rehabilitar la Tabacalera per instal·lar-hi la Ciutat Judicial. La delegada del Govern a Tarragona, Teresa Pallarès, ha remarcat la necessitat d'aquest equipament, que ha d'aglutinar tots els òrgans judicials que hi ha dispersos per la ciutat.

La delegada ha manifestat que la ubicació encara no està decidida, però que s'està avaluant l'opció d'habilitar-la a la Tabacalera. El motiu respon a les possibilitats que ofereix aquest edifici.

La delegada del Govern català a Tarragona ha abordat aquesta i moltes altres qüestions en una entrevista a l'Agència Catalana de Notícies.
Teresa Pallarès, delegada del Govern al Camp de Tarragona
Social
Et recomanem
25a Nit de Bruixes
27 i 28 de juny a la Vila Closa i voltants
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Visita guiada a la desembocadura del riu Gaià
29 de juny a les 11h des del Club Marítim Altafulla
Reserves a: 655 486 115 i joan@hortdelasinia.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla