Notícies
Foto: Arxiu
23 de desembre del 2020
El Govern català s’emplaça al 28 de desembre per avaluar les mesures i de moment descarta modificar el toc de queda de la Nit de Nadal
La consellera i portaveu, Meritxell Budó, ho ha anunciat després que l’expresident Quim Torra demanés que el toc de queda es fixés a les 22h els dies de festa
Obrim el capítol de la Covid-19. El Govern català descarta, de moment, modificar el toc de queda de la Nit de Nadal i s'emplaça al 28 de desembre per avaluar les mesures.

La consellera de presidència i portaveu, Meritxell Budó, ho ha anunciat després que l’expresident Quim Torra demanés que el toc de queda es fixés a les 22h també en els dies de festa. Budó ha dit que "res fa pensar" que en les properes 48 h s'hagi de fer un "pas enrere" i que el confinament nocturn es mantindrà a la 1h per la Nit de Nadal.

La portaveu del Govern també ha respost les queixes del sector de la restauració. Reconeix que són mesures doloroses, però que les han aplicat per reduir al màxim la interacció social. També ha dit que, si cal, impulsaran una tercera línia d’ajuts per al sector.
Meritxell Budó, portaveu del Govern
Social
Et recomanem
Altafulla International Film Festival
Del 4 al 10 de maig al Casal Cultural La Violeta
Programació sencera a: www.altafullafilmfestival.com
12è Memorial Manel Chiva Royo
16 de maig a les 18:30h al Casal Cultural La Violeta
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla