Notícies
Foto: Departament d'Empresa i Treball
18 de març del 2024
El Govern crea dues línies d'ajuts de 12,7 MEUR per finançar projectes d'estalvi i reutilització de l'aigua al turisme
La subvenció sortirà de la recaptació de la taxa turística i s'hi podran adherir companyies que hagin fet obres des de l'1 de gener de 2023
El Govern crea dues línies d'ajuts de 12,7 MEUR per finançar projectes d'estalvi i reutilització de l'aigua al turisme. L'import màxim per proposta serà de 300.000 euros. Així ho ha dit en el marc de la fira B-Travel, que s’ha celebrat fins aquest diumenge a Barcelona, el conseller d'Empresa i Treball, Roger Torrent.

La subvenció sortirà de la recaptació de la taxa turística i s'hi podran adherir companyies que hagin fet obres des de l'1 de gener de 2023. A més, el conseller Torrent ha afegit que aquestes ajudes pretenen ser estructurals.

A la Fira B-Travel de Barcelona hi han participat una vintena d’empreses i institucions del nostre territori per mostrar la diversitat turística de la Costa Daurada i les Terres de l'Ebre.
Roger Torrent, conseller d'Empresa i Treball de la Generalitat
Social
Et recomanem
Fira de Sant Jordi
23 d'abril de 10h a 20h a l'avinguda Marquès de Tamarit
A les 17h, espectacle familiar 'Dokum'
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla