Notícies
Foto: Arxiu ACN
11 de febrer del 2021
El govern de l'Estat descarta prorrogar les concessions de les autopistes AP-7, AP-2 i C-33
Les concessionàries demanen allargar els contractes per compensar les pèrdues que ha provocat la pandèmia, però l'executiu diu que "jurídicament no és possible"
En qüestions que afecten el nostre territori, expliquem que el ministre de Foment, José Luis Ábalos, ha descartat prorrogar les concessions de les autopistes AP-7, AP-2 i C-33. Aquestes tres vies han de passar a ser gratuïtes a partir del pròxim mes de setembre.

Les concessionàries demanen allargar els contractes per compensar les pèrdues que ha provocat la pandèmia. Però el ministre Ábalos ha assegurat aquest dimecres en una entrevista a SER Catalunya, que "jurídicament no és possible", perquè no ho permeten els requeriments europeus.

El titular de Foment ha assegurat que ja han estat molts anys de concessió i que cal promoure la
En tot cas ha admès que el manteniment d'aquestes vies tindrà un cost important per a l'Estat i que cal plantejar quin model de finançament de la seva conservació cal aplicar.
José Luis Ábalos, ministre de Foment
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla