23 de febrer del 2021
El Govern no vol especular amb què passarà la setmana que ve amb les restriccions
La consellera de Salut, Alba Vergés, diu que estem en un moment fràgil, en què el nombre de casos nous ha deixat de baixar
La consellera de Salut, Alba Vergés, no ha especulat aquest dilluns amb què passarà la setmana que ve amb les restriccions. Ha dit que estem en un moment fràgil, en què el nombre de casos nous ha deixat de baixar. En una entrevista als Matins de TV3, Vergès, ha alertat que amb l'actual pressió assistencial, una quarta onada seria dramàtica.
Vergès ha explicat que les properes setmanes seran claus per descongestionar el sistema sanitari, amb l'esperança que els efectes de les vacunes es comencin a notar.
Alba Vergés, consellera de Salut