Notícies
Foto: Arxiu
06 de novembre del 2023
El Govern rebrà més de 500 MEUR per al servei de Rodalies arran de l'acord entre el PSOE i ERC
El principal pagament serà el del dèficit tarifari, que des del traspàs del 2010 mai s'havia transferit a la Generalitat, sinó directament a Renfe, i que el 2022 va ser de 335 milions
El Govern rebrà més de 500 MEUR per al servei de Rodalies arran de l'acord entre el PSOE i ERC per al traspàs de Rodalies ja aquest 2024, segons les xifres amb què treballa el departament de Territori.

Així, l'Estat assumeix la totalitat dels conceptes que la Generalitat havia demanat. El principal pagament serà el del dèficit tarifari, que des del traspàs del 2010 mai s'havia transferit a la Generalitat, sinó directament a Renfe, i que el 2022 va ser de 335 milions.

Així mateix, el Govern rebrà tot el deute generat pel Pla d'Acció, és a dir, les millores fetes des del traspàs, que suma 132,7 MEUR. Entre aquestes millores hi ha la implantació de les dues línies de rodalies de Tarragona.
Social
Et recomanem
Festival de Microteatre 'El Faustina'
6 de juny durant tot el dia
Consulta les obres i altra programació a: www.altafulla.cat
Jornades de tapes ‘La Xoixeta’
Fins el 7 de juny a 13 establiments d’Altafulla
Més informació i llibret de la ruta a: www.altafulla.cat
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla