Notícies
Foto: Salut
23 de març del 2021
El Govern refreda les esperances de relaxar les restriccions de cara a Setmana Santa
Des de Salut descarten fer modificacions en els horaris, i es plantegen el toc de queda després d'aquest període
El Govern refreda les esperances de relaxar les restriccions de cara a Setmana Santa i permetre l'obertura de la restauració als vespres o modificar el toc de queda.

En una entrevista a RAC 1, el secretari de Salut, Marc Ramentol, ha descartat modificacions en els horaris de la restauració i ha plantejat la possibilitat de canvis en el toc de queda, però més enllà de la Setmana Santa. Tot plegat, amb unes previsions en què durant tota aquesta setmana l'Rt estarà per sobre de l'1.

Ramentol també ha afegit que la Setmana Santa és un gran interrogant pel risc que pot comportar pel que fa als contagis. Malgrat això, ha apostat per "mantenir les mesures actuals durant aquest període.

D'altra banda, des de Presidència s'apunta que tot fa pensar que l'obertura de la restauració al vespre haurà d'esperar uns dies més.
Social
Et recomanem
Festa Major de Sant Martí 2025
De l'1 al 16 de novembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat/santmarti
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla