Notícies
Foto: Altafulla Ràdio
22 d'octubre del 2019
El Grup de Diables d'Altafulla obre les inscripcions de la XVI edició de la Baixada de Trastos
La data límit per apuntar-se és el 10 de novembre, mentre que la prova tindrà lloc el dia 17
La 16a edició de la Baixada de Trastos organitzada pels Diables d'Altafulla tindrà lloc el diumenge 17 de Novembre. El grup ja ha obert les inscripcions per totes aquelles persones que vulguin participar-hi.

El nombre màxim de membres per equip és de quatre persones i enguany s'ha afegit una nova categoria. Es tracta de la mini que concentrarà participants que no superin els deu anys. Pel que fa a la resta es mantenen les categories general, individual i júnior. El recorregut tindrà el seu inici a l'Ermita de Sant Antoni, i passarà pel carrer Comunidor, Coll de Creus i finalitzarà al carrer Margalló.

Com en les anteriors edicions, la baixada comptarà amb tres mànegues: una baixada de reconeixement i dues baixades on es comptabilitzarà el temps. La prova començarà a les deu del matí a l'Ermita de Sant Antoni amb la trobada dels participants i a les 11, s'estima que comencin les primeres baixades.

Per tal d'inscriure's, els Diables han facilitat el qüestionari a la seva pàgina web juntament amb les bases de la 16a Baixada de Trastos.
Social
Et recomanem
Festa Major de Sant Martí 2025
De l'1 al 16 de novembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat/santmarti
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla