Notícies
20 de novembre del 2014
El Grup de Treball de Defensa de la Sanitat Pública denuncia els plans funcionals que s’estan aplicant a la comarca des de Sanitat
El col·lectiu ha convocat una roda de premsa a la seu dels Serveis Territorials de Salut a Tarragona per donar a conèixer la situació
‘Ni plans funcionals, ni plans encoberts’. El Grup de Treball en Defensa de la Sanitat Pública ha impulsat una nova campanya reivindicativa sota aquest lema. Es tracta d’una iniciativa de conscienciació ciutadana per denunciar els plans funcionals que l’Institut Català de la Salut (ICS), l’empresa Gestió i Prestació de Serveis de Salut (GIPSS), i Santa Tecla estan aplicant a les comarques del Tarragonès i el Baix Penedès.

Des del Grup de Treball consideren que aquest és “el primer pas cap a la creació d’un Consorci Sanitari de Tarragona”. Per mostrar el seu rebuig envers aquest nou sistema i exposar la problemàtica han convocat aquest migdia una roda de premsa a la seu dels Serveis Territorials de Salut a Tarragona.

El col·lectiu el conformen la CGT, COBAS, la CUP, i persones a títol individual.
Social
Et recomanem
Diada Castellera d'Estiu
25 de juliol a les 19h a la plaça dels Vents
Amb: Nois de la Torre, Jove Sitges, Salats Súria i C. Altafulla
28a Fira d’Artesans d’Altafulla
13, 14, 15 i 16 d'agost
Programa d'activitats a: www.altafulla.cat
39è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 4 al 27 d'agost
Programació sencera i venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla