Notícies
Foto: En Comú Podem
06 de març del 2024
El Hard Rock continua sent un obstacle per l’aprovació dels pressupostos de la Generalitat
Els comuns presentaran una esmena a la totalitat als comptes i a la llei d'acompanyament, que retirarien si el Govern descarta el projecte públicament
En Comú Podem presentarà una esmena a la totalitat als pressupostos i a la llei d'acompanyament. Això dificulta l’aprovació dels comptes, perquè ERC i PSC, que van tancar un acord la setmana passada, no sumen prou vots per fer prosperar els pressupostos al Parlament. I l’escull continua sent el Hard Rock.

De fet, la presidenta del grup d’En Comú Podem, Jèssica Albiach, ha afirmat que si el Govern es fa enrere i descarta públicament aquest macroprojecte turístic, ells retiraran l’esmena a la totalitat.

La portaveu del Govern, Patrícia Plaja, considera que el gest dels comuns és merament partidista i els demana que el Hard Rock no sigui l’excusa per donar suport o no als pressupostos.

Junts ha anunciat que també presentarà esmena a la totalitat a la llei d’acompanyament, però encara ha de definir què farà amb els pressupostos.
La CUP, Vox i Cs també han presentat una esmena a la totalitat als comptes. Per això, a hores d’ara el Govern encara no s’ha assegurat els suports necessaris perquè prosperin.
Jèssica Albiach, portaveu d'En Comú Podem al Parlament
Patrícia Plaja, portaveu del Govern
Social
Et recomanem
Concert del cicle Altafujazz amb Jordi Blanch Organic Trio
14 de juny a les 20h a la pallissa de l'Era del Senyor
Organitza: OilJazz
Presentació del projecte de comunitat energètica a Altafulla
18 de juny a les 19h a la sala de plens de l'ajuntament
Sessió a càrrec de Xavi Massa, de Km0 Energy
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla