Notícies
Foto: Arxiu
03 de febrer del 2021
El judici pels atemptats del 17A a Barcelona i Cambrils, en la recta final
En les darreres jornades, les acusacions populars han assegurat que Driss Oukabir era el lloctinent de l'imam de Ripoll
El judici pels atemptats del 17A a Barcelona i Cambrils està arribant a la recta final. Les acusacions particulars estan presentant ara les seves conclusions. En aquest context, l'advocat de l'Ajuntament de Cambrils ha dit a l'Audiència Nacional, que el municipi estava entre els seus objectius.

Basa aquesta afirmació en les múltiples cerques sobre Cambrils i les rutes per arribar-hi que es van trobar a l'ordinador de l'imam de Ripoll.

D'altra banda, l'advocat del nen de 3 anys mort a la Rambla retreu a la fiscalia que no vegi els acusats com a col·laboradors d'assassinat. La possibilitat de fer un atropellament massiu estava "parlada" i per això va ser la segona opció, decidida ràpidament després de l'explosió d'Alcanar .
En aquestes darreres jornades del judici, les acusacions populars també han assegurat que Driss Oukabir, un dels principals acusats, era el lloctinent de l'imam de Ripoll i, per tant, el número 2 de la cèl·lula yihadista.
Social
Et recomanem
25a Nit de Bruixes
27 i 28 de juny a la Vila Closa i voltants
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Visita guiada a la desembocadura del riu Gaià
29 de juny a les 11h des del Club Marítim Altafulla
Reserves a: 655 486 115 i joan@hortdelasinia.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla