Notícies
Foto: Altafulla Ràdio
20 de juny del 2023
El mar torna a endur-se part de la sorra del litoral d’Altafulla
El temporal de de les últimes hores ha fet minvar l’amplada de la platja i ha creat un esgraó per accedir a l’aigua
Les inclemències meteorològiques de les últimes hores han provocat un temporal que ha tornat a sacsejar el litoral d’Altafulla. El mar ha recuperat espai i les onades s’han endut part de la sorra que s’hi va abocar fa un mes. Amb tot, la platja continua sent practicable, com han comprovat els diferents usuaris que aquest dimarts s’hi ha aplegat per gaudir de les estones de sol tímid que s’ha deixat veure a estones i fins i tot d’algun bany esporàdic.

La platja ha perdut tota l’amplada que lluïa fa escassos dies i ara presenta un esgraó que cal superar per accedir fins a l’aigua del mar.

Pel que fa al passeig, l’afectació no és significativa si bé, com és habitual, les entrades a la platja també han rebut l’embat del temporal en forma d’acumulació puntual de sorra i aigua.
Social
Et recomanem
Fira de Sant Jordi
23 d'abril de 10h a 20h a l'avinguda Marquès de Tamarit
A les 17h, espectacle familiar 'Dokum'
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla