Notícies
Foto: Ajuntament de Tarragona
20 de març del 2025
El “marmotreto” de la platja del Miracle de Tarragona començarà a desaparèixer dilluns
L’enderroc de la plataforma s’allargarà cinc mesos i tindrà un cost de 359.000 euros
La plataforma del Miracle de Tarragona es començarà a enderrocar dilluns vinent. Les obres s'allargaran durant cinc mesos i mentrestant s'enllestirà el projecte de renaturalització de la platja.

La plataforma del Miracle la va construir el ministeri de Medi Ambient fa gairebé vint-i-cinc anys. En fa dotze es va tancar per problemes estructurals i ara, després d’anys d’incertesa i espera, s’enderrocarà.

La seva desaparició costarà 359.000 euros i es finançarà amb fons Next Generation. Aquesta intervenció s’emmarca en un projecte més ampli de renaturalització de la platja del Miracle.

L’alcalde de Tarragona, Rubén Viñuales, destaca que l’enderroc de la plataforma, coneguda popularment com el “mamotreto”, suposa una fita important.

Des d'aquest dimarts ja està prohibit aparcar sota la plataforma del Miracle amb la intenció que diumenge no quedi cap vehicle per, dilluns, començar les obres.

Durant els cinc mesos que duraran els treballs, l'Ajuntament de Tarragona enllestirà el projecte de renaturalització de la platja, que finançarà i executarà el departament de Costes de l'Estat.
Rubén Viñuales, alcalde de Tarragona
Social
Et recomanem
10è Pleamar Vintage Market
7 i 8 de juny durant tot el dia al parc de Voramar
Organitza: Associació Cultural Pleamar
23è Aplec de Sardanes 'Vila d'Altafulla'
8 de juny a partir de les 12h al parc del Comunidor
Organitza: Associació Altafulla Sardanista
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla