Notícies
Foto: Cercle Artístic d'Altafulla
30 de juny del 2023
El mercat 'Art al carrer' d'Altafulla adopta l'horari de tarda per evitar les hores de més insolació
Aquest diumenge es compta amb un total de 25 artistes exposant-hi obra, a més d'activitats complementàries com una xerrada i música en directe
Arriba el primer diumenge del mes i a Altafulla això és sinònim d'oportunitat per gaudir d'art a l'aire lliure. Se celebra el mercat 'Art al carrer' i es fa ja en horari de tarda-vespre a causa de les altes temperatures que ja hi ha en aquesta època de l'any. La passejada a través de les diverses parades es fa més agradable amb la caiguda del sol i al mateix temps els paradistes i les obres no han de suportar els inconvenients de la insolació.

En total seran 25 artistes tan locals com de la resta de l'entorn més pròxim els qui exposaran les seves obres que es podran contemplar i també comprar aquest diumenge entre les 19h i les 23h.

Més enllà de les parades d'artistes, el mercat comptarà també amb una xerrada a càrrec de la historiadora de l'art i docent, Isabel Ràfols, que dissertarà sobre la icona de Cupido, sota el suggeridor títol 'Parlem de l'amor?'. Serà a la pallissa de l'Era del Senyor a les 19.30h.
I cap a les 21h serà el torn d'amenitzar el vespre amb música del punxadiscos Dj Newman.
Social
Et recomanem
Presentació del llibre ‘10 retalls del Baix Gaià’, de Jordi Suñé
20 de juny a les 19:30h a la sala Teresa Manero
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Concert del 10è aniversari de Gaià Gospel
21 de juny a les 20h a la zona verda de davant del Castell
Organitza: Gaià Gospel
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla