Notícies
Foto: Arxiu
04 d'abril del 2024
El mes de juliol començaran les obres del Parc del Port, al voltant de l’edifici institucional de l’Autoritat Portuària de Tarragona
L’espai serà una realitat el 2025, i amb un pressupost de 4 MEUR té l’objectiu de renaturalitzar 3 hectàrees
El mes de juliol començaran les obres del Parc del Port, al voltant de l’edifici institucional de l’Autoritat Portuària de Tarragona. Ho ha avançat en primícia el president del Port, Saül Garreta, en una entrevista al programa ‘Bon dia Tarragona’ de Ràdio Ciutat de Tarragona.

El projecte, amb un pressupost de gairebé 4 MEUR, s’està enllestint després de fer-hi algunes modificacions a l’idea inicial guanyadora del concurs d’idees i les obres es licitaran en les pròximes setmanes. L’objectiu, segons Garreta, és renaturalitzar un espai de 3 hectàrees.

El nou Parc del Port serà una realitat el 2025. El segon pas d’aquesta remodelació de l’àrea més urbana del Port afecta la plaça dels Carros. Garreta diu que estan oberts a parlar amb l’ajuntament de la reforma de la plaça i del pas soterrani i assumir-ne després la gestió i manteniment de l’espai.
Saül Garreta, president del Port de Tarragona
Social
Et recomanem
Xerrada - taller 'Per què el porno perjudica tothom?'
29 d'abril a les 17h al gimnàs de La Portalada
Inscripcions a: ampa.roquissar@gmail.com
17a Cursa 1 de Maig
1 de maig a partir de les 9:30h des de la plaça dels Vents
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla