Notícies
Foto: Arxiu
23 de març del 2020
El Ministeri d’Interior prorroga durant 60 dies la vigència dels permisos de conduir que caduquin durant l’estat d’alarma
La mesura també afecta als carnets de conducció estrangers vàlids per transitar a l’Estat espanyol
El Ministeri de l’Interior ha dictat una ordre per la qual es prorroga fins a 60 dies naturals la vigència dels permisos de conduir que caduquin durant l’estat d’alarma. L’ordre ha estat publicada al BOE aquest passat dissabte 21 de març.

La resolució, firmada pel ministre d’Interior, Fernando Grande-Marlaska, també afecta als permisos de conducció estrangers vàlids per conduir a l’Estat espanyol. La llei estableix que aquests permisos són vàlids durant sis mesos des de l’arribada al país i que, vençut el termini, els conductors estrangers han de canviar el permís del seu país per un d’espanyol.
Per tant, mentre duri l’estat d’alarma a causa del coronavirus, es podrà conduir amb el carnet caducat. Un cop finalitzi aquest període, els conductors disposaran de 60 dies per renovar els permisos.
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla