Notícies
Foto: Diputació de Tarragona
01 de febrer del 2018
El Museu d'Art Modern de Tarragona posa al descobert la faceta artística més desconeguda del cineasta rierenc Bigas Luna
'El otro Bigas Luna. La seducción de lo tangible' es pot visitar fins el proper 15 d’abril
La producció del director rierenc Bigas Luna torna a exposar-se quatre anys després de la seva mort. El Museu d'Art Modern (MAMT) de la Diputació de Tarragona acull fins el proper 15 d’abril la mostra 'El otro Bigas Luna. La seducción de lo tangible'.

La mostra, comissariada per Raquel Medina i amb obres cedides per la vídua del cineasta, Celia Orós, posa al descobert les múltiples facetes creatives de Bigas Luna, inspirades en el sexe, la gastronomia, l'espiritualitat o la natura. S’hi poden veure fotografies, dibuixos, pintures, instal·lacions, i performances, entre altres obres artístiques.

A banda de les obres exposades al MAMT, la mostra també s'estén al Tinglado 1 del Port de Tarragona, al Moll de Costa.

Més enllà de ser veí de la Riera de Gaià, al nostre territori també ha destacat per rodar algunes de les seves pel·lícules, com ara ‘La teta i la lluna’ –enregistrada a Creixell, Reus, Torredembarra, Valls i Tarragona-, i ‘Yo soy la Juani’ -a Tarragona, Torredembarra i Reus.
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla