Notícies
Foto: Ajuntament de Tarragona
11 de febrer del 2025
El Museu de les Matemàtiques de Catalunya enceta la seva activitat permanent a Tarragona
L’Institut Municipal d’Educació acollirà la nova seu que obrirà al públic cada divendres a partir del 14 de març
El Museu de Matemàtiques de Catalunya (MMCA) ha arrencat aquest dilluns la seva activitat permanent a Tarragona amb l'obertura d’una nova seu a l’Institut Municipal d’Educació de Tarragona (IMET). Dos grups de primer d’ESO de l’Institut Tarragona han estrenat l’espai i han resolt reptes matemàtics a través de jocs de taula i d’una gimcana al Parc de la Ciutat.

Fins al mes de juny, l’equipament ja té programades 6.500 visites de grups escolars. La nova seu obrirà al públic cada divendres a partir del 14 de març, coincidint amb el Dia Internacional de les Matemàtiques, dia que s'organitzarà una gran festa.

La consellera d'Educació, Isabel Mascaró, ha dit que faran tot allò que sigui possible per trobar una seu permanent per l’MMCA.
Social
Et recomanem
10è Pleamar Vintage Market
7 i 8 de juny durant tot el dia al parc de Voramar
Organitza: Associació Cultural Pleamar
23è Aplec de Sardanes 'Vila d'Altafulla'
8 de juny a partir de les 12h al parc del Comunidor
Organitza: Associació Altafulla Sardanista
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla