Notícies
Foto: Cristina Aguilar
14 de juny del 2017
El nombre de detinguts en l’operatiu antidroga al Tarragonès s’eleva a 18 persones
Els Mossos han intervingut 15.000 euros en metàl·lic, tres vehicles, diversos quilos de droga i material per a la seva distribució
El nombre de detinguts en l’operació antidroga que els Mossos d’Esquadra van iniciar aquest dilluns a primera hora del matí en diverses poblacions del Tarragonès s’ha elevat a 18 persones.
La policia catalana ha fet entrades i escorcolls a Tarragona, Creixell i Torredembarra, on s’ha concentrat el gruix de l’operació, que es va saldar amb 11 detinguts, i aquest dimarts s’han comunicat 7 detencions més. El jutjat d’instrucció número 1 porta les diligències, que han estat declarades secretes.

Els Mossos han decomissat 15.000 euros, tres quilos i mig d’haixix, 100 grams de cocaïna, i 750 cabdells de marihuana llestos per al consum. També s’han intervingut tres vehicles, telèfons mòbils, material per a la distribució de droga, documentació, i dues armes llargues -una de balins i l’altra de boles de plàstic.

L’operatiu està relacionat amb el dispositiu que els Mossos d’Esquadra van dur a terme el passat 18 de maig a Tarragona, i que va acabar amb una vintena de detinguts, tres dels quals van ingressar a presó.
Social
Et recomanem
38è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 5 al 29 d'agost
Programació i entrades a: www.altafulla.cat
27a Nit de Piano i Poemes
31 d'agost a les 21:30h a la plaça de l'Església
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla