Notícies
Foto: Ajuntament de Torredembarra
08 de maig del 2025
El nou CAP de Torredembarra serà una realitat d’aquí a quatre anys
Es preveu que les obres comencin al 2027, que s’allarguin dos anys i que tinguin un cost de nou milions d’euros
El departament de Salut preveu que el nou CAP de Torredembarra sigui una realitat el primer trimestre de 2029. La construcció i posada en marxa del nou equipament tindrà un cost de 9 milions d’euros i comptarà amb una superfície funcional d’uns 4.000 metres quadrats.

El despatx d’arquitectes que ha guanyat el concurs d’idees per construir el nou CAP, Josep Ferrando Architecture, ha presentat aquest dimecres l’avantprojecte a l’Ajuntament i l’alcalde torrenc Vale Pino n’ha fet un balanç molt positiu.

L’edifici comptarà amb dues plantes. A la planta baixa s’ubicaran la sala d’espera, els serveis de Pediatria i d’Urgències, el Diagnòstic per la Imatge, l’Àrea d’Aïllament Respiratori i les Emergències Mèdiques. A la primera hi haurà una àrea per a usos polivalents com psicologia o nutrició, i una altra per a dur a terme activitats de promoció de la salut comunitària. En parla l’alcalde de Torredembarra.

Salut preveu que en un any ja es pugui tenir el projecte definitiu i licitar les obres. Els treballs començarien a principis de 2027 i tindrien una durada d’uns dos anys. Per tant, encara caldrà esperar-ne quatre per veure l’equipament finalitzat.

El nou equipament es construirà als terrenys de titularitat municipal que hi ha a tocar del cementiri, a l’antiga carretera de la Riera. Recordem que des de finals de març ja s’estan duent a terme les obres d’arranjament de la zona a les quals es va comprometre l’Ajuntament.
Vale Pino, alcalde de Torredembarra
Vale Pino, alcalde de Torredembarra
Social
Et recomanem
Presentació del llibre ‘10 retalls del Baix Gaià’, de Jordi Suñé
20 de juny a les 19:30h a la sala Teresa Manero
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Concert del 10è aniversari de Gaià Gospel
21 de juny a les 20h a la zona verda de davant del Castell
Organitza: Gaià Gospel
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla