Notícies
Foto: ACN (Mariona Puig)
14 de febrer del 2022
El Parlament insta el Govern a convocar la mesa catalana del corredor del Mediterrani per abordar el seu desenvolupament
Es demana reduir la circulació de mercaderies perilloses pel centre dels nuclis urbans i accelerar la connexió ferroviària entre els ports de Barcelona i Tarragona
El Parlament insta el Govern català a convocar la mesa catalana del corredor del Mediterrani per abordar el desenvolupament d’aquesta infraestructura. El ple de la cambra catalana ha aprovat una moció de Junts, que ha aconseguit el suport d’ERC, En Comú Podem i el PSC. La CUP s’hi ha abstingut.

Al text insten el Govern a facilitar el diàleg entre la Plataforma Mercaderies per l’Interior i el Ministeri de Transports per a reduir la circulació de mercaderies perilloses pel centre de nuclis urbans i accelerar també la connexió ferroviària entre els ports de Barcelona i Tarragona.

El diputat de Junts, Ramon Tremosa, que va presentar la moció, ha exposat que el tercer fil, que ara s’implanta, ha de ser una solució provisional. El motiu és l’increment de trens de mercaderies, que pot saturar la línia.

La moció també insta l'Estat a modificar, adaptar i dotar el corredor d'alta velocitat entre València i Barcelona, per tal que aquest tingui les mateixes característiques i capacitats que els corredors Barcelona-Madrid i València-Madrid.
Ramon Tremosa, diputat de Junts per Catalunya
Social
Et recomanem
Altafulla International Film Festival
Del 4 al 10 de maig al Casal Cultural La Violeta
Programació sencera a: www.altafullafilmfestival.com
12è Memorial Manel Chiva Royo
16 de maig a les 18:30h al Casal Cultural La Violeta
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla