Notícies
Foto: Altafulla Ràdio
25 de maig del 2023
El Partit Popular d'Altafulla vol establir un nou horari per a les escoles bressol i les escoles de primària del municipi
Volen millorar la conciliació familiar sense que suposi un cost afegit per a les famílies
El Partit Popular d'Altafulla vol vetllar, en el pròxim mandat, per facilitar la conciliació de les famílies de la vila i per això aposten per modificar els horaris dels centres educatius públics com les escoles bressol i les escoles de primària. Així consideren que cal cobrir tot un horari continuat i que existeixi la possibilitat de portar els fills a l'escola de 9h a 15h sense que això suposi un cost afegit per a les famílies o que aquestes hagin de pagar menjador, per exemple.

La candidata dels Populars, Carmen Silva, creu que s'ha de vetllar per fer compatible la dedicació laboral dels pares amb la cura dels fills sense que s'hagi de renunciar a aquesta premissa.
Social
Et recomanem
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Art al carrer: mercat d'art d'Altafulla
4 de maig de 10h a 14h al carrer Marquès de Tamarit
Organitza: Cercle Artístic d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla