Notícies
Foto: Ajuntament de Torredembarra
17 d'octubre del 2022
El passeig Miramar de Torredembarra s'estrena com a nou punt de parada per al servei de bus interurbà del municipi
D'aquesta manera ja no caldrà que els vehicles accedeixin al centre de la vila com passava fins ara, al passeig de la Sort o a les parades provisionals de Sant Jordi
Des d'aquest dilluns la companyia Autocars del Penedès, concessionària de la línia de transport interurbà Vilafranca-el Vendrell-Tarragona,fa parada (en ambdós sentits de la marxa) al remodelat passeig Miramar de Torredembarra, deixant sense efecte l'actual parada de l'avinguda de Sant Jordi.

De fet, des que es van iniciar les obres de remodelació del passeig Miramar que la voluntat municipal era traslladar les parades dels autobusos interurbans des del passeig de la Sort fins al passeig Miramar per millorar la mobilitat del municipi. Les afectacions de les obres ja van comportar el trasllat provisional de les parades del passeig de la Sort a l'avinguda de Sant Jordi fins a la seva ubicació definitiva al passeig Miramar.

Es dona la circumstància que aquest trasllat ha estat pendent de la resolució d'unes al·legacions per part de les companyies que ofereixen el servei de transport a la vila. Com que el transport interurbà de passatgers és competència de la Generalitat, l'Ajuntament va sol·licitar-li el canvi de parades i es va obrir un període de consultes als proveïdors, que van presentar al·legacions. Per una banda, Plana, que dona servei a poblacions del Baix Gaià com la Nou de Gaià o Salomó i, per l'altra, Autocars del Penedès que dona servei a la línia Vilafranca- el Vendrell -Tarragona.

Recentment, es van resoldre les al·legacions pel que fa a l'empresa Penedès que ara ja canvia la parada al passeig Miramar. Pel que fa a l'empresa Plana, encara està pendent la resolució definitiva. Pel que fa a les parades, pròximament està prevista la instal·lació de les corresponents marquesines.
Social
Et recomanem
Cinema: 'Cómo hacerse millonario antes de que muera la abuela'
23 de gener a les 20h al Casal Cultural la Violeta
Organitza: Cineclub Link. Aportació 5€ Socis 3€ Reduïda 2€
Visita guiada a la desembocadura del Gaià i Hort de la Sínia
25 de gener d'11h a 13. Sortida des del Club Marítim
Reserves: 655 486 115 joan@hortdelasinia.com Aportació 3€
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla