14 de gener del 2021
El personal de neteja de l’Hospital Joan XXIII ha convocat tres jornades de vaga, que començaran dimarts que ve, dia 19
El comitè afirma que l'empresa concessionària no paga el plus de toxicitat i perillositat que correspon per la Covid-19
El comitè d'empresa de Garbialdi SA, l'empresa que presta els serveis de neteja a l'hospital Joan XXIII de Tarragona, ha convocat una vaga els dies 19, 20 i 21 de gener en els tres torns de treball. Els representants dels treballadors argumenten que l'empresa no paga el plus de toxicitat i perillositat que creuen que s’hauria d’aplicar per la pandèmia, basant-se en el conveni col·lectiu.
Els sindicats lamenten haver d’arribar a una mesura tan dràstica com la vaga en uns moments tan crítics, però afirmen que s’hi veuen forçats per la negativa de l’empresa. La vaga, doncs, s’allargarà fins al dijous 21 i afectarà tots els torns de treball.