Notícies
Foto: ACN
16 d'abril del 2021
El personal investigador de la URV s'ha concentrat aquest dijous en senyal d'oposició a la reforma de la Llei de la ciència
Consideren que la proposta del govern no és prou ambiciosa i que calen més recursos econòmics, i sobretot posar fi a la precarietat del personal investigador
Encara més coses que tenen a veure amb la Universitat Rovira i Virgili (URV). El personal investigador s'ha concentrat aquest dijous a la tarda al Campus Catalunya en senyal d'oposició a la reforma de la Llei de la ciència, que ha començat a tramitar l'Estat.

Consideren que la proposta del govern no és prou ambiciosa i que calen més recursos econòmics i sobretot posar fi a la precarietat del personal investigador. Així n'ha fet referència al programa 'Carrer Major', Karen Fortuny, investigadora predoctoral d'Arqueologia Clàssica a l'Institut Català d'Arqueologia Clàssica.

Amb aquesta acció que s'ha realitzat de manera paral·lela a diversos punts de l'Estat, esperen que el govern entengui la seva postura i el motiu de la seva queixa, i els convidi a dialogar per poder articular bé aquesta reforma.
Karen Fortuny, investigadora de l'ICAC
Social
Et recomanem
26a Nit de Bruixes d'Altafulla
26 i 27 de juny a partir de les 18h a la Vila Closa
Programació sencera a: www.altafulla.cat
El Jardí Sonor
4 i 5 de juliol
Programació sencera a: www.eljardisonor.cat
Festival Altacústic
17 i 18 de juliol
Programació sencera a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla