Notícies
Foto: Arxiu
06 de maig del 2022
El Petit de Cal Eril, un dels caps de cartell de l'Altacústic 2022
La banda actuarà a Altafulla el 15 de juliol i les entrades sortiran a al venda aquesta pròxima setmana
El Petit de Cal Eril o el que és el mateix, Joan Pons, serà un dels caps de cartell del festival Altacústic que se celebrarà a mitjans de juliol a Altafulla. Amb una extensa trajectòria a les seves espatlles, la banda presentarà el seu pop metafísic a l'escenari de la plaça del Pou en el que serà un dels tres únics concerts que té programats per aquest estiu a tota la demarcació.

Altafulla serà una de les parades de la gira del seu nou disc del qual en presentarà les cançons, a més, de ben segur, de fer sonar també altres èxits de la formació.

Des de l'organització del certamen s'ha anunciat que les entrades pel concert es posaran a la venda la setmana entrant. Caldrà estar atent a les xarxes socials per comprar-les abans no s'esgotin.
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla