Notícies
Foto: PIJ Altafulla
19 de setembre del 2017
El PIJ d’Altafulla obre les seves portes al nou curs
Les principals demandes dels usuaris per la nova temporada passen pel taller de grafit i el de rap
El Punt d’Informació Juvenil (PIJ) d’Altafulla ha posat en marxa la maquinària per la nova temporada. L’entitat ha tornat a obrir portes aquest dilluns per començar a preparar el calendari de tardor.

Els joves del municipi en poden fer ús de dilluns a divendres, de 4 a 7 de la tarda. La tècnica de Joventut, Sandra Ballester, ha avançat que les principals demandes dels usuaris passen pel taller de grafit i el de rap. També tenen sobre la taula una proposta de teatre, i diferents tallers d’educació emocional, de la mà de l’Institut d’Altafulla.

A més, aquesta temporada dóna continuïtat a la Garantia Juvenil, un projecte que neix de la mà de la Unió Europea i que treballa contra l’atur juvenil. Va destinat a persones menors de 30 anys que ni treballen ni disposen del graduat d’ESO. El servei al municipi s’ofereix quinzenalment, els dimarts. També es manté l’Aula Jove, així com la Capsa de Propostes.

El centre també resta obert de 10 del matí a 1 del migdia amb servei d’orientació, assessorament, informació i inscripcions.
Sandra Ballester, tècnica del PIJ d'Altafulla
Sandra Ballester, tècnica del PIJ d'Altafulla
Social
Et recomanem
Tiny Tales 'Petits Contes' en anglès: Winnie the Pooh
25 de maig a les 17:15h a la Biblioteca d'Altafulla
A partir de 2 anys
Visita guiada a la desembocadura del riu Gaià
31 de maig d'11h a 13h amb punt de sortida al Club Marítim
Informació i inscripcions: 655 486 115 i joan@hortdelasinia.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla