Notícies
Foto: Ajuntament de Torredembarra
29 d'octubre del 2024
El ple de l’Ajuntament de Torredembarra ha aprovat aquest dilluns els canvis en les ordenances fiscals per al 2025
Es mantenen les taxes de l’IBI i la dels residus domèstics, que l’oposició ha demanat reduir, i es modula la de la recollida de residus comercials
El ple de l’Ajuntament de Torredembarra ha aprovat aquest dilluns els canvis en les ordenances fiscals per al 2025. Entre els canvis més significatius hi ha la modulació de la taxa de la recollida de residus comercial, mentre que l’Impost de Béns Immobles (IBI) i la taxa de residus domèstics s’han congelat.

Després dels increments aplicats aquest 2024, l’equip de govern ha apostat per congelar els principals impostos i taxes. El regidor d’Hisenda i tercer tinent d’alcalde, Eduard Rovira, ha assenyalat en el plenari, que han decidit únicament per fer algunes modificacions com la de la recollida comercial perquè les taxes s’ajustin més a la realitat dels serveis que s’ofereixen.

L’oposició ha coincidit a demanar que no hi ha prou amb congelar taxes, sinó que caldria reduir-les després de l’increment de l’any passat. Entre la resta de canvis que s’han aplicat, hi ha la derogació de la bonificació a l’ICIO per instal·lar plaques solars o increments de preus en el Casal d’Estiu i pel servei de la grua municipal.
Eduard Rovira, regidor d'Hisenda de Torredembarra
Social
Et recomanem
10è Pleamar Vintage Market
7 i 8 de juny durant tot el dia al parc de Voramar
Organitza: Associació Cultural Pleamar
23è Aplec de Sardanes 'Vila d'Altafulla'
8 de juny a partir de les 12h al parc del Comunidor
Organitza: Associació Altafulla Sardanista
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla