Notícies
Foto: Ajuntament d'Altafulla
26 de juliol del 2022
El Ple ordinari de l’Ajuntament d’Altafulla aprova un Expedient de Modificació de Crèdit per valor de 145.800 euros
Les noves partides es nodreixen amb el romanent de tresoreria, i inclouen estudis i treballs tècnics d’Urbanisme i la reposició de sorra a la platja, entre altres
En la sessió plenària d’aquest dilluns a l’Ajuntament d’Altafulla s’ha debatut i votat un Expedient de Modificació de Crèdit per valor de 145.800 euros. La proposta ha prosperat pels vots favorables d’Alternativa Altafulla (AA), Junts per Altafulla i el regidor no adscrit Xavier Rofes. Per la seva banda, Ara Altafulla s’ha abstingut i l’Esquerra Independentista d’Altafulla (L’EINA) i el PSC hi ha votat en contra, cosa que han justificat argumentant que se’ls ha lliurat i transmès la informació a darrera hora i sense temps material de poder-la estudiar.

El regidor d’Hisenda, Francesc Farré, ha explicat que aquestes partides es financien mitjançant el romanent de tresoreria. En aquest s’hi inclouen estudis i treballs tècnics de l’àrea d’Urbanisme (55.000 euros), la reposició de sorra i el condicionament de platges (49.000 euros), les hores extres del personal laboral (25.000 euros), les gratificacions extraordinàries (15.000 euros) i treballs d’estudiants en pràctiques (1.800 euros).

Cal destacar, que inicialment l’Expedient de Modificació de Crèdit havia de ser de 22.400 euros pels estudis i treballs tècnics, i els treballs dels estudiants en pràctiques. Posteriorment, en la Comissió d’Hisenda, es va acordar afegir la resta de partides, per un valor total de 125.800 euros.

El govern, però, ha presentat una esmena per incorporar a darrera hora 20.000 euros més perquè els estudis i treballs tècnics d’Urbanisme tenien un cost major dels 35.000 euros previstos inicialment, i que finalment ascendeix a 55.000 euros.
Francesc Farré, regidor d'Hisenda
Social
Et recomanem
Carnaval d'Altafulla
Del dijous 12 al dimecres 18 de febrer
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Projecció de la pel·lícula 'La furgo'
20 de febrer a les 20h a La Violeta
Organitza: Cineclub Altafulla Link
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla