Notícies
Foto: FEHT / Arxiu
12 de desembre del 2023
El pont de desembre ha suposat una ocupació d'entre el 70 i el 80% a la demarcació de Tarragona
La mitjana d’estada als establiments turístics ha estat d’entre dues i tres nits
El pont de la Puríssima ha deixat unes dades d'ocupació d'entre el 70 i el 80% a la demarcació de Tarragona. La mitjana d’estada als establiments turístics ha estat d’entre dues i tres nits.
Aquestes són les dades de la Federació Empresarial d'Hostaleria i Turisme (FEHT).

Cal tenir en compte, però, que el pont de la Puríssima coincideix amb la temporada baixa i només un de cada cinc establiments continua obert. Tot i així, el sector turístic ha assolit entre un 70% i un 80% d'ocupació al Camp de Tarragona i d'un 60% a les Terres de l'Ebre. El portaveu de la federació hostalera, Xavier Guardià, es mostra satisfet amb aquestes dades.

A la resta del país, s’han complert expectatives a gran part del sector turístic de Catalunya. Gràcies a les nevades dels últimes dies, el Pirineu i la Catalunya Central han tingut ocupacions generalitzades del 80% al 90% a hotels, càmpings i cases de turisme rural.
Xavier Guardià, portaveu de la FEHT
Social
Et recomanem
Concert del grup Bi-cussion, dirigit per Jörg Prignitz
23 d'octubre a les 18h al Casal Cultural La Violeta
Amb les escoles de música d'Altafulla i Torredembarra
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla