Notícies
Foto: Port Tarragona
22 de març del 2024
El Port de Tarragona acollirà les ‘Jornades de l’Aigua’ de l’11 d’abril al 5 de maig
Es faran una sèrie d'accions al Moll de Costa amb la intenció de convertir l'espai en un punt de trobada per a l'intercanvi d’opinions
De l'11 d'abril al 5 de maig es duran a terme les ‘Jornades de l'Aigua’ al Port de Tarragona sota el lema ‘l'Aigua del Futur’. Es tracta d'una iniciativa que pretén posar sobre la taula els conflictes en relació a la sequera i abordar-los, segons el president del Port, Saül Garreta.

Es faran una sèrie d'accions al Moll de Costa amb la intenció de convertir l'espai en un punt de trobada per a l'intercanvi d’opinions. Una de les propostes més rellevants i de major envergadura plantejades són les Jornades Tècniques, on participaran experts i expertes de renom com Sara Sarroca, directora del Meteocat o Samuel Reyes, director de l'ACA.

El cap de la unitat de Port-Ciutat i Acció Climàtica, Rafael López-Monné veu aquesta cita com una oportunitat per fer reflexionar a la població sobre els reptes que planteja la gestió de l'aigua.

Altres activitats programades són una exposició fotoperiodística internacional, una trobada entre alumnes i experts i un espectacle de dansa inspirat en l’aigua.
Rafael López-Monné, cap de la unitat de Port-Ciutat i Acció Climàtica
Social
Et recomanem
Concert del cicle Altafujazz amb Jordi Blanch Organic Trio
14 de juny a les 20h a la pallissa de l'Era del Senyor
Organitza: OilJazz
Presentació del projecte de comunitat energètica a Altafulla
18 de juny a les 19h a la sala de plens de l'ajuntament
Sessió a càrrec de Xavi Massa, de Km0 Energy
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla