Notícies
Foto: Ajuntament de Cambrils
09 de gener del 2024
El PP denuncia que l’Estat estudiï eliminar els passejos marítims i exigeix inversions que ajudin a frenar la regressió de les platges
Els temporals de tardor van provocar danys importants als passejos d’Altafulla i Roda, i aquesta setmana s’espera un de nou
El PP denuncia que l’Estat estudiï eliminar els passejos marítims i exigeix inversions que ajudin a frenar la regressió de les platges. Des de Cambrils, el diputat popular, Pere Lluís Huguet, ha acusat d'inacció el govern espanyol.

Huguet ha explicat que van preguntar per les accions que hi havia previstes per frenar la regressió de les platges i corregir els desperfectes provocats pels temporals de la tardor. Igualment, ha manifestat que els va sorprendre saber que no hi havia pressupost i que, a més, el plantejament de l’Estat és acabar eliminant els passejos marítims.

El PP creu que aquesta mesura seria contraproduent perquè “els passejos són la primera línia de defensa per a la regressió de les platges”. També apunten, que seria contraproduent de cara als interessos del turisme, principal motor econòmic en els municipis de costa.

Els temporals de tardor van provocar danys importants als passejos d’Altafulla i Roda. Aquesta setmana hi ha previst un nou temporal de Llevant.
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla