Notícies
02 de maig del 2016
El prestigiós cuiner Juanjo Roda ofereix aquest dilluns a Altafulla un taller de cuina salada que pren com a base la garrofa
El proper 10 de maig, el reconegut pastisser Marc Balaguer oferirà un taller de cuina dolça, també basat en la farina de garrofa
El prestigiós cuiner Juanjo Roda Martínez impartirà aquest dilluns a partir de les 5 de la tarda a la llar d’infants Hort de Pau, un taller de cuina salada que prendrà com a ingredient base la garrofa. Els participants podran elaborar diferents plats com ara pa de garrofa, pasta fresca, pasta de bunyol, salsa pel marisc, arròs perfumat, i rostit a la catalana.

La iniciativa comptarà amb una segona edició, en aquest cas de cuina dolça, el proper 10 de maig. El reconegut pastisser Marc Balaguer oferirà un nou curs, també basat en la farina de garrofa. Els assistents elaboraran diferents postres com ara l’esfera de garrofa, mousse de xocolata amb salsa de garrofa, cafè i garrofa, i tartaleta de garrofa.

Tots dos tallers són impulsats per la regidoria de Comerç i Consum de l’Ajuntament d’Altafulla. La voluntat és donar a conèixer entre els cuiners i els propietaris d’establiments del municipi les possibilitats culinàries d’aquest ingredient, que ha d’esdevenir el fil conductor de les properes Jornades Gastronòmiques de Tardor.
Social
Et recomanem
Cinema: 'Cómo hacerse millonario antes de que muera la abuela'
23 de gener a les 20h al Casal Cultural la Violeta
Organitza: Cineclub Link. Aportació 5€ Socis 3€ Reduïda 2€
Visita guiada a la desembocadura del Gaià i Hort de la Sínia
25 de gener d'11h a 13. Sortida des del Club Marítim
Reserves: 655 486 115 joan@hortdelasinia.com Aportació 3€
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla