Notícies
Foto: Arxiu
11 de maig del 2021
El Procicat aprovarà aquesta setmana el pla de reobertura de l’oci nocturn
El sector haurà de rebre el vist-i-plau del govern central, que l’estiu va passat va ordenar el seu tancament
El Procicat aprovarà aquesta setmana el pla de reobertura de l'oci nocturn a l'espera que l'Estat n'aixequi el tancament. L’anunci l’ha fet el secretari general de Salut, Marc Ramentol, que ha explicat que fa mesos que hi estan treballant, i que el pla ja està madur.

Ara bé, Ramentol ha explicat que encara que tingui l’aval del Procicat, els locals d’oci nocturn no podran obrir en de manera immediata, perquè caldrà també el vist-i-plau del govern espanyol, que l’estiu passat va ordenar el tancament d’aquest sector.

Mentrestant, el 20 de maig es farà un assaig clínic amb la participació de cinc locals d’oci nocturn de Sitges. Hi assistiran 400 persones que s’hauran d’haver inscrit prèviament i superat un test d’antígens.
Marc Ramentol, secretari general de Salut
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla