Notícies
Foto: Arxiu
11 de maig del 2021
El Procicat aprovarà aquesta setmana el pla de reobertura de l’oci nocturn
El sector haurà de rebre el vist-i-plau del govern central, que l’estiu va passat va ordenar el seu tancament
El Procicat aprovarà aquesta setmana el pla de reobertura de l'oci nocturn a l'espera que l'Estat n'aixequi el tancament. L’anunci l’ha fet el secretari general de Salut, Marc Ramentol, que ha explicat que fa mesos que hi estan treballant, i que el pla ja està madur.

Ara bé, Ramentol ha explicat que encara que tingui l’aval del Procicat, els locals d’oci nocturn no podran obrir en de manera immediata, perquè caldrà també el vist-i-plau del govern espanyol, que l’estiu passat va ordenar el tancament d’aquest sector.

Mentrestant, el 20 de maig es farà un assaig clínic amb la participació de cinc locals d’oci nocturn de Sitges. Hi assistiran 400 persones que s’hauran d’haver inscrit prèviament i superat un test d’antígens.
Marc Ramentol, secretari general de Salut
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla