Notícies
25 de gener del 2017
El programa de detecció precoç de càncer de colon i recte arriba al Tarragonès
Totes les persones d’entre 50 i 65 anys rebran des d’ara i durant els propers mesos una carta d’invitació per prendre part en la iniciativa
Cada any es detecten més de 700 nous casos de càncer de colon i recte en el conjunt de la demarcació de Tarragona. Aquest tipus de càncer, el més freqüent al territori tarragoní i ebrenc, provoca fins a 250 defuncions anuals.

Totes les persones residents a la comarca del Tarragonès d’entre 50 i 65 anys rebran des d’ara i durant els propers mesos una carta d’invitació al programa de detecció precoç que impulsa el departament de Salut.

Està previst fer-se fins a un miler de colonoscòpies anuals en el marc del programa i detectar uns 68 càncers cada any, la majoria en estadis inicials. Ja fa temps que el programa de detecció precoç es va començar a estendre pel Camp. També ha arrencat a les Terres de l’Ebre -on de les 43.000 persones convidades, més d’un 60% s’han prestat a fer-se les proves-, i un cop s’hagi implementat al Tarragonès, i posteriorment al Baix Penedès, el programa ja estarà operatiu a tota la demarcació.
Social
Et recomanem
Festa Major de Sant Martí 2025
De l'1 al 16 de novembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat/santmarti
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla