Notícies
11 de juliol del 2016
El programa del 29è Festival Internacional de Música d’Altafulla ja és al carrer
Les actuacions tindran lloc els dies 6, 12, 14, 16, 23, i 27 d’agost a les 22h a la plaça de l’Església
El programa del 29è Festival Internacional de Música d’Altafulla ja ha sortit al carrer. La que esdevé una de les cites culturals ineludibles en l’agenda d’estiu del municipi farà parada enguany els dies 6, 12, 14, 16, 23, i 27 d’agost.

La passada edició va ser la més exitosa de la història del festival, amb una afluència de prop de 1.500 persones al llarg de les sis actuacions que va oferir. També la va diferenciar de la resta d’edicions, la inclusió, per primera vegada, del gènere d’òpera en el programa.

Enguany, la diversitat i la qualitat musicals seran de nou trets diferencials del festival. Sota la direcció artística de Claudi Arimany, el cartell oferirà les actuacions ‘Let it , amb l’Orquestra de cambra Terrassa 48; ‘Els 6 concerts de Brandemburg’, amb l’Orquestra de cambra Camerata J.S.Bach; ‘El Virtuosisme a l’Opera Italiana’, amb la soprano Paola Antonucci, el flautista M. Mercelli, i el pianista L. Bavaj; ‘Gran recital de piano’, amb Francesco Nicolosi al piano; i ‘La Millor Música per a Guitarra’, amb Javier García Moreno.

Un cartell de luxe que se suma a la programació de l’Altacústic, destinada a donar a conèixer artistes emergents. Una combinació per l’alcalde d’Altafulla, Fèlix Alonso, “necessària”. Com és habitual, totes les actuacions tindran lloc a les 10 de la nit a la plaça de l’Església.

El preu de l’entrada és de 15 euros per persona, amb la possibilitat també d'adquirir un paquet de quatre entrades a un preu de 49 euros. També existeix l’opció de comprar un abonament per 59 euros per a totes les actuacions programades. Els titulars del Carnet Jove gaudiran d’un descompte del 50%. Els tiquets es poden comprar de forma presencial a l’Oficina de Turisme de la plaça dels Vents, per internet a través del portal www.tarracoticket.cat, o el mateix dia del concert a partir de les 9 de la nit a la plaça de l’Església.

El portal web del festival estarà operatiu en els propers dies a www.fimaltafulla.cat.
Fèlix Alonso, alcalde d'Altafulla
Social
Et recomanem
Cinema: 'Cómo hacerse millonario antes de que muera la abuela'
23 de gener a les 20h al Casal Cultural la Violeta
Organitza: Cineclub Link. Aportació 5€ Socis 3€ Reduïda 2€
Visita guiada a la desembocadura del Gaià i Hort de la Sínia
25 de gener d'11h a 13. Sortida des del Club Marítim
Reserves: 655 486 115 joan@hortdelasinia.com Aportació 3€
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla