Notícies
Foto: Arxiu
27 de novembre del 2023
El projecte per connectar l'A-27 i l'AP-2 ja està redactat i es licitarà en els pròxims mesos
Des de l'Estat asseguren que serà molt més senzill i ràpid d'executar que el túnels del Coll de Lilla, i que hauria de ser una realitat en tres anys
El projecte per connectar l'A-27 i l'AP-2 ja està redactat i es licitarà en els següents mesos. L'anunci l'ha fet el subdelegat del govern espanyol, Santiago Castellà.

Uns onze mil vehicles passen cada dia pel túnel del Coll de Lilla, que es va estrenar ara fa un mes. Un 10% són camions, tenint en compte que els que transporten mercaderies perilloses no hi poden passar per raons de seguretat i continuen circulant per l'antiga N-240.

El túnel del Coll de Lilla, que facilita la connexió entre Valls i Montblanc correspon al darrer tram de l'A-27. Però encara queda una peça per resoldre: la connexió de l'autovia amb l'AP-2.
El subdelegat ha explicat que el projecte ja està redactat i que les obres podrien començar d'aquí un any i mig. També ha assegurat que aquest serà un projecte molt més senzill i ràpid d'executar que el túnel.

Segons els càlculs del subdelegat la connexió entre l'A-27 i l'autopista podria ser una realitat d'aquí a tres anys. Igualment, ha dit que ara analitzen les demandes dels veïns de Lilla per instal·lar més pantalles acústiques.
Santiago Castellà, subdelegat del govern espanyol a Tarragona
Santiago Castellà, subdelegat del govern espanyol a Tarragona
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla