Notícies
02 de gener del 2015
El regidor d’ABG de Torredembarra Lluís Suñé serà jutjat el 5 de febrer
Està acusat d’un suposat ultratge a Extremadura per haver comparat aquesta comunitat autònoma amb l’espoli fiscal que pateix Catalunya
El portaveu d’Alternativa Baix Gaià a l’Ajuntament de Torredembarra, Lluís Suñé, ha rebut la comunicació de què el proper dia 5 de febrer s’iniciarà el judici pel cas de la denúncia per un suposat “ultratge a Extremadura” per una publicació al seu blog personal. El regidor va difondre una imatge irònica en què criticava l’espoli fiscal que pateix Catalunya i el comparava amb Extremadura. Per aquest fet li demanen una pena d'un any de presó. Segons Suñé, la denúncia està orquestrada per diferents mitjans de comunicació i institucions espanyoles.

Després de diferents actes de suport a Suñé es va crear una plataforma, que va obrir un número de compte amb la finalitat de recollir diners per afrontar el judici. A més s’han organitzat diferents actes per aconseguir fons per a la defensa. En un mes, doncs, començarà el que tot apunta que serà l’últim episodi d’una història que començava tot just fa sis anys i mig.
Social
Et recomanem
Altafujazz: Nando Picó Quintet
7 de febrer a les 20h a La Violeta
Organitza: OilJazz
Carnaval d'Altafulla
Del dijous 12 al dimecres 18 de febrer
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla