Notícies
Foto: Ajuntament d'Altafulla
08 d'agost del 2022
El reusenc Roger Morelló delecta el públic del FIM d’Altafulla amb el seu recital de violoncel
El repertori va comptar amb peces del passat i altres que són contemporànies. Aquest dimecres, tercer concert amb l’Halir Ensamble de Praga
El 35è Festival Internacional de Música d’Altafulla ha viscut aquest diumenge 7 d’agost el segon concert de la programació d’enguany, encapçalat per Roger Morelló. El músic de Reus ha ofert un recital de violoncel “fantàstic i gloriós”, com ha afirmat el director artístic del festival, Albert Sardà, en declaracions a Altafulla Ràdio.

Com és habitual, Sardà ha destacat la varietat de les peces interpretades, en aquesta ocasió per un artista que ha fet a Altafulla el darrer concert de l’estiu a Catalunya. Des d’obres de Johann Sebastian Bach, fins a altres artistes contemporanis com Marc Migó i el mateix Sardà, passant per Gaspar Cassadó o Elisenda Fàbregas.

El proper concert del FIM d’Altafulla tindrà lloc aquest dimecres amb ‘Els clàssics i el quartet de corda’, a càrrec de l’Halir Ensamble de Praga amb Eduardo García Salas (violi), Daria Kassina (violí), Radka Teichmanová (viola), i Dora Hajkova (violoncel). La cita, com sempre, a partir de les 22h a la plaça de l’Església.

Les entrades tenen un cost de 15 euros, com en tots els concerts. L’abonament del festival sencer té un preu de 65 euros, mentre que també hi ha l’opció de comprar un paquet de quatre concerts per 49 euros. En ambdós casos, els titulars del Carnet Jove gaudeixen d’un 50% de descompte, mentre que les entrades els costen 7,5 euros.

Els tiquets es poden adquirir a l’Oficina de Turisme, a la plaça dels Vents, per internat a www.altafulla.cat, els dispositius infotactile de la plaça del Pou i la plaça dels Vents, i també la mateixa nit del concert a partir de les 21h a la plaça de l’Església.
Albert Sardà, codirector artístic del FIM d'Altafulla
Albert Sardà, codirector artístic del FIM d'Altafulla
Social
Et recomanem
Festa Major de Sant Martí 2025
De l'1 al 16 de novembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat/santmarti
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla