Notícies
Foto: SCT
07 de desembre del 2023
El SCT manté fins diumenge un dispositiu especial per controlar l’augment de la mobilitat
S’espera que els principals problemes es produeixin en les vies que van cap a destinacions de muntanya, i s’incrementa la vigilància a motoristes
Les bones perspectives turístiques de cara a aquest pont de desembre s’han traduït també en un augment de la mobilitat. El Servei Català de Trànsit (SCT) ha posat en marxa un dispositiu especial davant la previsió d’uns 460.000 desplaçaments de sortida des d’aquest dimarts, i fins a 250 mil de retorns.

El dispositiu va començar el passat dimarts, a les 15h, i s’allargarà fins diumenge a la mitjanit. Durant aquest període, els Mossos faran més de 1.600 controls arreu del territori i hi haurà 1.700 efectius desplegats per tota la xarxa viària.

S’espera que els principals problemes es produeixin en les vies que van cap a destinacions de muntanya. Tanmateix, també s'espera una mobilitat cap a zones del litoral, a través de l'AP-7 tant en direcció nord com sud.

El director del Servei Català de Trànsit, Ramon Lamiel, ha explicat, que per descongestionar la via es limitarà la velocitat en alguns trams.

Segons ha afirmat Lamiel, s'incrementarà la vigilància a motoristes, col·lectiu que preocupa "especialment" davant l'augment de la sinistralitat registrat en els últims mesos.
Ramon Lamiel, director del SCT
Social
Et recomanem
Festival de Microteatre 'El Faustina'
6 de juny durant tot el dia
Consulta les obres i altra programació a: www.altafulla.cat
Jornades de tapes ‘La Xoixeta’
Fins el 7 de juny a 13 establiments d’Altafulla
Més informació i llibret de la ruta a: www.altafulla.cat
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla