Notícies
Foto: Arxiu
07 de juny del 2021
El sector de l'oci nocturn tarragoní reclama obrir per Sant Joan amb horaris ampliats
Es vol que bars i restaurants obrin fins a la una i els pubs i sales de festa fins a les 3 o 4 de la matinada
L'oci nocturn de Tarragona es fixa en la revetlla de Sant Joan com a punt d'inflexió per començar a remuntar el sector. Per fer-ho, demanen que mentre els bars i restaurants poden obrir fins la una de la matinada, els pubs i sales de festa ho facin fins a les 3 o les 4.

Així n'ha fet referència Eduardo Abenójar, president de l'Associació Provincial de Restauració i Oci Nocturn de Tarragona, al programa Carrer Major qui ha dit que en tres mesos s'acaba la temporada d'estiu i que han d'haver pogut obrir per aprofitar la temporada i salvar els seus negocis.

Per la seva banda, la Federació Catalana d'Activitats de Restauració i Musicals, la FECASARM, ha demanat a la Generalitat que incompleixi les mesures imposades per l'Estat. L'associació qualifica la normativa actual de "desproporcionada, arcaica i antieconòmica", tot recordant que la major part de l'activitat al sector es concentra entre les dues i tres quarts de set de la matinada.
Eduardo Abenojar, president de l'Associació de Restauració i Oci Nocturn de Tarragona
Social
Et recomanem
Concert del grup Bi-cussion, dirigit per Jörg Prignitz
23 d'octubre a les 18h al Casal Cultural La Violeta
Amb les escoles de música d'Altafulla i Torredembarra
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla