Notícies
Foto: ACN
18 de novembre del 2020
El sector de la restauració ha rebut amb indignació la filtració de l'esborrany de la desescalada
Els restauradors formulen una proposta de reobertura en tres fases amb major flexibilitat en l'aforament i en l'horari d'obertura
El sector de la restauració ha rebut amb indignació la filtració de l'esborrany de la desescalada del Govern de la Generalitat. La seva proposta és una reobertura en tres fases que hauria de començar ja aquest divendres. La petició s'ha formulat en una trobada del sector celebrada aquest dimarts a Barcelona, en què també han participat representants de l'hostaleria de Tarragona.

La proposta dels restauradors passa per una major flexibilitat en l'aforament i un horari d'obertura més ampli que el que, d'entrada, preveu la Generalitat.
El president de l'Associació d'Empresaris d'Hostaleria de Tarragona, Francesc Pintado, ha lamentat que la Generalitat escolta, però no té en compte les seves propostes.
Francesc Pintado, president de l'Associació d'Hostaleria de Tarragona
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla