Notícies
Foto: Ajuntament de Torredembarra
15 de juliol del 2021
El Seguici Popular de Torredembarra torna a sortir al carrer
La Festa Major del Quadre de Santa Rosalia viu aquest dijous el seu dia gran
El Seguici Popular de Torredembarra ha tornat a sortir al carrer aquest dimecres en el marc de la Festa del Quadre de Santa Rosalia després d’un any de pandèmia, amb actuacions en llocs fixos i amb reserva prèvia, per garantir les mesures de seguretat sanitària. La plaça de l’Escorxador ha viscut aquest retorn amb presència multitudinària, però controlada, de grans i petits.

Enguany, però, encara no ha estat possible recuperar la processó votiva del Quadre però que el Seguici Popular podrà dur a terme les seves passades adaptades a l’actual situació. També han tornat les actuacions de foc. En aquest àmbit, el president del Ball de Diables de Torredembarra, Pau Duran, ja va explicar en la presentació dels actes que tenien moltes ganes i estaven molt il·lusionats de poder tornar a sortir amb una actuació de foc junt amb la Virgília i la presentació del Sortidor Torrenc (un element pirotècnic dedicat a la colla).

La majoria de les activitats programades són gratuïtes, però cal dur a terme reserva prèvia. Els aforaments són limitats i s’han previst diferents escenaris per garantir activitats segures, en gran part a l’aire lliure.

L’Ajuntament fa una crida a la ciutadania per mantenir la prudència i seguir en tot moment les mesures de seguretat sanitària.
Social
Et recomanem
25a Nit de Bruixes
27 i 28 de juny a la Vila Closa i voltants
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Visita guiada a la desembocadura del riu Gaià
29 de juny a les 11h des del Club Marítim Altafulla
Reserves a: 655 486 115 i joan@hortdelasinia.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla