Notícies
26 de novembre del 2014
El Servei d’Informació i Atenció a les Dones continua oferint els seus serveis a les dones d’Altafulla a través del Consell Comarcal
Dins del programa del Pla d’Igualtat, l’Ajuntament també impulsa diferents campanyes a les escoles i a l’institut
Oferir informació i orientació en els àmbits personal, familiar, social, i laboral. Aquest és el principal objectiu del Serveis d’Informació i Atenció a les Dones (SIAD), que es va posar en marxa ara fa uns anys a Altafulla. En un primer moment, el SIAD disposava d’un espai físic al municipi, de manera que aquelles dones que requerien qualsevol tipus d’ajuda podien dirigir-se de forma presencial als seus professionals. Més tard, però, la seu física per a les veïnes altafullenques es va traslladar al Consell Comarcal del Tarragonès, que és qui gestiona el servei.

Tot i no disposar d’un espai físic i d’uns horaris determinats a la vila, des de la regidoria treballen dia a dia en la tasca de prevenció i informació al voltant de les necessitats de les dones. Dins del programa del Pla d’Igualtat, l’Ajuntament impulsa diferents campanyes a les escoles i a l’institut, i promou diferents activitats a través de l’Escola d’Adults.
Eva Martínez, regidora d'Acció Social
Social
Et recomanem
Diada Castellera d'Estiu
25 de juliol a les 19h a la plaça dels Vents
Amb: Nois de la Torre, Jove Sitges, Salats Súria i C. Altafulla
28a Fira d’Artesans d’Altafulla
13, 14, 15 i 16 d'agost
Programa d'activitats a: www.altafulla.cat
39è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 4 al 27 d'agost
Programació sencera i venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla