Notícies
Foto: Sindicat d'Habitatge de Tarragona
30 de març del 2023
El Sindicat d’Habitatge de Tarragona atura un desnonament aquest dimecres a Torredembarra
Al voltant d’una vintena de persones s’han concentrat davant el pis per evitar-ho, i la comitiva judicial ha donat 15 dies més perquè els afectats trobin un nou lloguer social
El Sindicat d’Habitatge de Tarragona ha aconseguit aturar un desnonament aquest dimecres a Torredembarra. L’execució judicial afectava dues unitats familiars, amb un total de cinc persones, que viuen en una casa del carrer Major de la vila del Baix Gaià.

Segons han explicat des del Sindicat d’Habitatge, en aquestes dues famílies hi ha dos menors d’edat, de 14 i 6 anys. Al voltant d’una vintena de persones s’han concentrat davant el pis per evitar que es produís el desnonament. Finalment, la comitiva judicial ha donat 15 dies més de marge perquè les persones afectades puguin trobar un lloguer social.

LA POLICIA LOCAL DETÉ UN HOME PER PRESSUMTE DELICTE DE VIOLÈNCIA MASCLISTA

D’altra banda, la Policia Local de Torredembarra ha detingut un home, veí del municipi, com a presumpte autor d’un delicte de violència masclista.

Els fets van tenir lloc divendres passat, cap a les 18h, en un habitatge dels Munts. Els agents van rebre diverses trucades de veïns, que alertaven d’un home que agredia la seva parella, i que aquesta havia sortit diverses vegades al balcó demanant ajut.
Social
Et recomanem
Conferència ‘La guerra del Francès a Altafulla’
23 d'octubre a les 19:30h a la sala Teresa Manero
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Visita guiada a la desembocadura del riu Gaià
25 d'octubre a les 11h des de davant del Club Marítim Altafulla
Informació i inscripcions: 655 486 115 i joan@hortdelasinia.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 16 d'octubre al 19 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla