Notícies
Foto: Arxiu
10 de novembre del 2020
El sindicats, en contra que els alumnes de secundària es facin ells les PCR
La UGT ho ha qualificat d’"ocurrència, intrusisme professional i improvisació permanent"
Els sindicats han convocat una concentració aquest dimarts davant la seu d’Educació de Tarragona, per expressar la seva oposició frontal a què els alumnes de secundària es facin ells les PCR.

La UGT ho ha qualificat d’"ocurrència, intrusisme professional i improvisació permanent". El sindicat ha remarcat que agafar aquestes mostres requereix de professionals qualificats, que sàpiguen bé com es fa i prenguin totes les precaucions corresponents. El secretari de la UGT Educació, Albert Terraseca, denuncia que el problema de fons és que el govern "no ha fet els deures" contractant prou personal per fer les PCR.


Des de la UGT han advertit que si els tests no es fan bé "hi ha la possibilitat que hi hagi més contagis". En aquest sentit han assenyalat que els professionals sanitaris tenen uns protocols i uns EPI adequats per dur-los a terme.
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla